BCMM OMNIBUD to kompleksowy projekt badań rynku budowlanego w Polsce, realizowany przez BCMM – badania marketingowe sp. z o.o. od końca 2004 roku.
W ramach tych badań analizowane są opinie i preferencje różnych grup respondentów: inwestorów indywidualnych, architektów, projektantów wnętrz, szefów składów budowlanych, firm budowlano-remontowych oraz wykonawców instalacji budowlanych.
Projekt BCMM Omnibud stale się rozwija. Pierwotnie pomyślany był jako wieloaspektowe badanie omnibusowe, realizowane na zlecenie kilku firm zamieszczających swoje pytania we wspólnym kwestionariuszu wywiadu (co znacząco obniża koszt pozyskania informacji). Dzisiaj, poza cyklicznym badaniem omnibusowym, w ramach projektu BCMM Omnibud, publikujemy raporty syndykatowe, prowadzimy monitoring marek budowlanych i realizujemy badania ad hoc.
Obszary badawcze
-
13 badań w ciągu roku
-
wieloaspektowe spojrzenie na branżę
-
grupy respondentów: inwestorzy, wykonawcy, architekci, dystrybutorzy
-
możliwość zadania nawet 1 pytania
- aktualna wiedza w pigułce
- korzystna cena, już od 980 zł za raport
- natychmiastowy dostęp do informacji
- różnorodna oferta tematyczna
W badaniu omnibusowym OMNIBUD zadajemy respondentom pytania dotyczące różnych zagadnień, aczkolwiek najczęściej dotyczą one następujących obszarów: