O BCMM Omnibud

BCMM OMNIBUD to kompleksowy projekt badań rynku budowlanego w Polsce, realizowany przez BCMM – badania marketingowe sp. z o.o. od końca 2004 roku.

W ramach tych badań analizowane są opinie i preferencje różnych grup respondentów: inwestorów indywidualnych, architektów, projektantów wnętrz, szefów składów budowlanych, firm budowlano-remontowych oraz wykonawców instalacji budowlanych.

Projekt BCMM Omnibud stale się rozwija. Pierwotnie pomyślany był jako wieloaspektowe badanie omnibusowe, realizowane na zlecenie kilku firm zamieszczających swoje pytania we wspólnym kwestionariuszu wywiadu (co znacząco obniża koszt pozyskania informacji). Dzisiaj, poza cyklicznym badaniem omnibusowym, w ramach projektu BCMM Omnibud, publikujemy raporty syndykatowe, prowadzimy monitoring marek budowlanych i realizujemy badania ad hoc.

Zapraszamy do kontaktu

Obszary badawcze

Cykliczny Omnibud
  • 13 badań w ciągu roku

  • wieloaspektowe spojrzenie na branżę

  • grupy respondentów: inwestorzy, wykonawcy, architekci, dystrybutorzy

  • możliwość zadania nawet 1 pytania

Raporty syndykatowe
  • aktualna wiedza w pigułce
  • korzystna cena, już od 980 zł za raport
  • natychmiastowy dostęp do informacji
  • różnorodna oferta tematyczna
Brand Index
  • monitoring wartości i pozycji marek wśród inwestorów

  • ocena skuteczności działań marketingowych

  • reprezentatywna próba N=1000

  • niewielki koszt raportu

Badania Ad Hoc
  • badania skrojone pod indywidualne potrzeby

  • dopasowanie do specyfiki działania

  • szeroki zakres pozyskanych informacji

  • szczegółowe wnioski i rekomendacje

W badaniu omnibusowym OMNIBUD zadajemy respondentom pytania dotyczące różnych zagadnień, aczkolwiek najczęściej dotyczą one następujących obszarów:

Przykładowe
obszary
badań

Świadomośći wizerunekStopieńpenetracjirynkowejOcenaproduktówbudowlanychIdentyfikacjaczynnikówStopieńzadowoleniaEfektywnośćPreferencje

Przykładowe
obszary
badań

Świadomość
i wizerunek

państwa firmy, poziom
znajomości marek
oferowanych produktów

Stopień
penetracji
rynkowej

liczba inwestorów lub
firm korzystających z
materiałów budowlanych
Państwa firmy w porównaniu
z konkurencją

Ocena
produktów
budowlanych

w porównaniu z
konkurencyjnymi rozwiązaniami

Identyfikacja
czynników

wyboru produktów budowlanych
oferownych przez Państwa i
firmy konkurencyjne

Stopień
zadowolenia

z wykorzystywanych materiałów
budowlanych oraz poziom
lojalności wobec marek i produktów

Efektywność

podejmowanych
działań promocyjnych

Preferencje

i oczekiwania wobec
oferty produktów i usług
dostępnych na rynku