Brand Index

W 2023 roku rozpoczęliśmy nowy projekt badawczy, którego głównym celem jest monitorowanie kluczowych wskaźników skuteczności działań marketingowych marek budowlanych wśród dorosłych mieszkańców Polski.

BCMM Omnibud Brand Index to badanie, w którym identyfikujemy:

Poziom znajomości spontanicznej marek w danej kategorii asortymentowej
Poziom znajomości wspomaganej marek w danej kategorii asortymentowej
Wskaźnik Net Promoter Score marek w danej kategorii asortymentowej (skłonność do rekomendacji marek znajomym)

Na bazie tych wskaźników, BCMM stworzyła bazowy model wyrażający wartość marki, czyli BCMM Omnibud Brand Index, który przyjmuje wartości od 0 do 100. Im wyższa wartość, tym silniejsza pozycja marki mierzona wskaźnikami jej znajomości i reputacji.

Badanie umożliwia dokładną ocenę wartości marki budowlanej w kontekście bezpośredniej konkurencji w konkretnych kategoriach materiałów budowlanych. Dodatkowo pozwala na porównanie marki z innymi firmami działającymi w różnych obszarach branży materiałów budowlanych i wykończeniowych.

Badania BCMM Omnibud Brand Index - dostępne raporty

Dotychczas BCMM przeprowadziła pomiary w następujących kategoriach: osprzęt elektroinstalacyjny, elektronarzędzia budowlane, elektronarzędzia ogrodnicze, kabiny prysznicowe oraz grzejniki.

Jeśli chciałabyś, aby badaniem BCMM Omnibud Brand Index zostały objęte inne kategorie asortymentowe to serdecznie zapraszamy do kontaktu

BCMM Omnibud Brand Index – elektronarzędzia ogrodnicze 2024

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 24/05/2024

Raport zawiera dane dotyczące znajomości spontanicznej i wspomaganej marek elektronarzędzi ogrodniczych wśród dorosłych mieszkańców Polski oraz informacje na temat skłonności konsumentów do rekomendacji marek elektronarzędzi ogrodniczych swoim znajomym (metoda Net Promoter Score). Poziom znajomości i rekomendacji wybranych marek posłużył do zbudowania sumarycznego wskaźnika BCMM Omnibud Brand Index, na podstawie którego stworzono ranking marek elektronarzędzi ogrodniczych.

W szczególności raport obejmuje:

  • wskaźnik znajomości spontanicznej 94 marek łączonych z elektronarzędziami ogrodniczymi
  • wskaźnik znajomości wspomaganej 33 marek elektronarzędzi ogrodniczych
  • wskaźnik Net Promoter Score dla wybranych marek elektronarzędzi ogrodniczych (znajomość wspomagana powyżej 5%)
  • wskaźnik BCMM Omnibud Brand Index dla wybranych marek elektronarzędzi ogrodniczych (znajomość wspomagana powyżej 5%)

Marki elektronarzędzi ogrodniczych obecne w raporcie (znajomość wspomagana): AL-KO, Alpina, Ambrogio, Black&Decker, Bosch, Cedrus, Dedra, DeWalt, Einhell, Faworyt, Fieldmann, Gardena, Gatec, Handy, Hecht, Honda, Hortmasz, Husqvarna, Kärcher, Lider, MacAllister, Makita, Milwaukee, Mountfield, NAC, Oleo-Mac, Parkside, Rivall Pro, Ryobi, Stanley, Stiga, Stihl, Wolf Garten.

Badanie zrealizowane zostało w maju 2024 roku techniką ankiety internetowej CAWI na reprezentatywnej próbie N=1080 kobiet i mężczyzn w wieku 18 lat i więcej. Dobór próby prowadzony był metodą kwotową, kontrolowaną ze względu na płeć, wiek i wielkość miejscowości zamieszkania. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji pełnoletnich Polaków.

Zapytaj o cenę

BCMM OMNIBUD BRAND INDEX – elektronarzędzia budowlane 2024

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 20/05/2024

Raport zawiera dane dotyczące znajomości spontanicznej i wspomaganej marek elektronarzędzi budowlanych wśród dorosłych mieszkańców Polski oraz informacje na temat skłonności konsumentów do rekomendacji marek elektronarzędzi budowlanych swoim znajomym (metoda Net Promoter Score). Poziom znajomości i rekomendacji wybranych marek posłużył do zbudowania sumarycznego wskaźnika BCMM Omnibud Brand Index, na podstawie którego stworzono ranking marek elektronarzędzi.

W szczególności raport obejmuje:

  • wskaźnik znajomości spontanicznej 89 marek łączonych z elektronarzędziami budowlanymi
  • wskaźnik znajomości wspomaganej 35 marek elektronarzędzi
  • wskaźnik Net Promoter Score dla wybranych marek elektronarzędzi (znajomość wspomagana powyżej 5%)
  • wskaźnik BCMM Omnibud Brand Index dla wybranych marek elektronarzędzi (znajomość wspomagana powyżej 5%)

Marki elektronarzędzi obecne w raporcie (znajomość wspomagana): AEG, Black + Decker, Bosch, CAT, Celma, DeWALT, Dexter, Dnipro-M, Einhell, Erbauer, Festool, Graphite, Hilti, Hikoki, Husqvarna, Kaltmann, Kärcher, Lux Tools, Makita, MacAllister, Metabo, Milwaukee, MSW Motor Technics, Parkside, Performance Power, Rawlplug, Ryobi, Scheppach, Stalco, Stanley, Stihl, Sthor, Trotec, Worx, Yato.

Badanie zrealizowane zostało w maju 2024 roku techniką ankiety internetowej CAWI na reprezentatywnej próbie N=1050 kobiet i mężczyzn w wieku 18 lat i więcej. Dobór próby prowadzony był metodą kwotową, kontrolowaną ze względu na płeć, wiek i wielkość miejscowości zamieszkania. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji pełnoletnich Polaków.

Zapytaj o cenę

BCMM Omnibud Brand Index – okna 2024

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 26/01/2024

Raport zawiera dane dotyczące znajomości spontanicznej i wspomaganej marek okien wśród dorosłych mieszkańców Polski oraz informacje na temat skłonności konsumentów do rekomendacji marek okien swoim znajomym (metoda Net Promoter Score). Poziom znajomości i rekomendacji wybranych marek posłużył do zbudowania sumarycznego wskaźnika BCMM Omnibud Brand Index, który odzwierciedla wartość marek na rynku konsumenckim oraz na podstawie którego stworzono ranking marek okien.

W szczególności raport obejmuje:

  • wskaźnik znajomości spontanicznej marek okien
  • wskaźnik znajomości wspomaganej marek okien
  • wskaźnik Net Promoter Score dla wybranych marek okien (znajomość wspomagana powyżej 5%)
  • wskaźnik BCMM Omnibud Brand Index dla wybranych marek okien (znajomość wspomagana powyżej 5%)

Marki okien obecne w raporcie (znajomość wspomagana): Abakus, Adams, Amberline, Amex-Bączek, Budvar, Dako, Dobroplast, Domel, Dovista, Drutex, Eko-Okna, Eurocolor, Fakro, KNS, Krispol, MS, Oknoplast, Oknostyl, Okpol, Petecki, Plastimet, Roto, Sokółka, Solo, Sonarol, Urzędowski, Velux, Vetrex, Vidok, Witraż.

Badanie zrealizowane zostało w grudniu 2023 roku techniką ankiety internetowej CAWI na reprezentatywnej próbie N=1110 kobiet i mężczyzn w wieku 18 lat i więcej. Dobór próby prowadzony był metodą kwotową, kontrolowaną ze względu na płeć i wiek. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji pełnoletnich Polaków.

Zapytaj o cenę

BCMM Omnibud Brand Index – osprzęt elektryczny 2023

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 05/07/2023

Raport zawiera dane dotyczące znajomości spontanicznej i wspomaganej marek osprzętu elektrycznego wśród dorosłych mieszkańców Polski oraz informacje na temat skłonności konsumentów do rekomendacji marek osprzętu elektrycznego swoim znajomym (metoda Net Promoter Score). Poziom znajomości i rekomendacji wybranych marek posłużył do zbudowania sumarycznego wskaźnika BCMM Omnibud Brand Index, który odzwierciedla wartość marek na rynku konsumenckim oraz na podstawie którego stworzono ranking marek osprzętu elektrycznego.

W szczególności raport obejmuje:

  • wskaźnik znajomości spontanicznej marek osprzętu elektrycznego
  • wskaźnik znajomości wspomaganej marek osprzętu elektrycznego
  • wskaźnik Net Promoter Score dla wybranych marek osprzętu elektrycznego (znajomość wspomagana powyżej 5%)
  • wskaźnik BCMM Omnibud Brand Index dla wybranych marek osprzętu elektrycznego (znajomość wspomagana powyżej 5%)

Marki osprzętu elektrycznego obecne w raporcie (znajomość wspomagana): ABB, Busch-Jaeger, Berker, Diall, Efapel, Elektroplast Nasielsk, F&F, Gira, Hager, Jung, Kanlux, Karlik, Kontakt Simon, KOS, Legrand, Lexman, Orno, Ospel, Polmark, Schneider Electric, Schrack, Viko, Vimar, Zamel.

Badanie zrealizowane zostało w czerwcu 2023 roku techniką ankiety internetowej CAWI na reprezentatywnej próbie N=1057 kobiet i mężczyzn w wieku 18 lat i więcej. Dobór próby prowadzony był metodą kwotową, kontrolowaną ze względu na płeć, wiek i wielkość miejscowości zamieszkania. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji pełnoletnich Polaków.

Zapytaj o cenę

BCMM Omnibud Brand Index – elektronarzędzia ogrodnicze 2023

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 29/05/2023

Raport zawiera dane dotyczące znajomości spontanicznej i wspomaganej marek elektronarzędzi ogrodniczych wśród dorosłych mieszkańców Polski oraz informacje na temat skłonności konsumentów do rekomendacji marek elektronarzędzi ogrodniczych swoim znajomym (metoda Net Promoter Score). Poziom znajomości i rekomendacji wybranych marek posłużył do zbudowania sumarycznego wskaźnika BCMM Omnibud Brand Index, na podstawie którego stworzono ranking marek elektronarzędzi ogrodniczych.

W szczególności raport obejmuje:

  • wskaźnik znajomości spontanicznej 88 marek elektronarzędzi ogrodniczych
  • wskaźnik znajomości wspomaganej 33 marek elektronarzędzi ogrodniczych
  • wskaźnik Net Promoter Score dla wybranych marek elektronarzędzi ogrodniczych (znajomość wspomagana powyżej 5%)
  • wskaźnik BCMM Omnibud Brand Index dla wybranych marek elektronarzędzi ogrodniczych (znajomość wspomagana powyżej 5%)

Marki elektronarzędzi ogrodniczych obecne w raporcie (znajomość wspomagana): AL-KO, Alpina, Ambrogio, Black&Decker, Bosch, Cedrus, Dedra, DeWalt, Einhell, Faworyt, Fieldmann, Gardena, Gatec, Handy, Hecht, Honda, Hortmasz, Husqvarna, Kärcher, Lider, MacAllister, Makita, Milwaukee, Mountfield, NAC, Oleo-Mac, Parkside, Rivall Pro, Ryobi, Stanley, Stiga, Stihl, Wolf Garten.

Badanie zrealizowane zostało w maju 2023 roku techniką ankiety internetowej CAWI na reprezentatywnej próbie N=1061 kobiet i mężczyzn w wieku 18 lat i więcej. Dobór próby prowadzony był metodą kwotową, kontrolowaną ze względu na płeć, wiek i wielkość miejscowości zamieszkania. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji pełnoletnich Polaków.

Zapytaj o cenę

BCMM Omnibud Brand Index – grzejniki 2023

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 05/05/2023

Raport zawiera dane dotyczące znajomości spontanicznej i wspomaganej marek grzejników wśród dorosłych mieszkańców Polski oraz informacje na temat skłonności konsumentów do rekomendacji marek grzejników swoim znajomym (metoda Net Promoter Score). Poziom znajomości i rekomendacji wybranych marek posłużył do zbudowania sumarycznego wskaźnika BCMM Omnibud Brand Index, na podstawie którego stworzono ranking marek grzejników.

W szczególności raport obejmuje:

  • wskaźnik znajomości spontanicznej 97 marek grzejników
  • wskaźnik znajomości wspomaganej 29 marek grzejników
  • wskaźnik Net Promoter Score dla wybranych marek grzejników (znajomość wspomagana powyżej 5%)
  • wskaźnik BCMM Omnibud Brand Index dla wybranych marek grzejników (znajomość wspomagana powyżej 5%)

Marki grzejników obecne w raporcie (znajomość wspomagana): Brugman, Buderus, Convector, Cosmo, Diamond, Enix, Equation, Ferro, Fondital, GoodHome, Idmar, Instal Projekt, Invena, Jaga, Kermi, KFA Armatura, Korado, Luxrad, Perfexim, Purmo, Radson, Regulus, Stelrad, Terma, Termoteknik, Vasco, Viessmann, Vogel&Noot, Zehnder.

Badanie zrealizowane zostało w kwietniu 2023 roku techniką ankiety internetowej CAWI na reprezentatywnej próbie N=1075 kobiet i mężczyzn w wieku 18 lat i więcej. Dobór próby prowadzony był metodą kwotową, kontrolowaną ze względu na płeć, wiek i wielkość miejscowości zamieszkania. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji pełnoletnich Polaków.

Zapytaj o cenę

BCMM Omnibud Brand Index – elektronarzędzia budowlane 2023

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 04/05/2023

Raport zawiera dane dotyczące znajomości spontanicznej i wspomaganej marek elektronarzędzi wśród dorosłych mieszkańców Polski oraz informacje na temat skłonności konsumentów do rekomendacji marek elektronarzędzi swoim znajomym (metoda Net Promoter Score). Poziom znajomości i rekomendacji wybranych marek posłużył do zbudowania sumarycznego wskaźnika BCMM Omnibud Brand Index, na podstawie którego stworzono ranking marek elektronarzędzi.

W szczególności raport obejmuje:

  • wskaźnik znajomości spontanicznej 66 marek elektronarzędzi
  • wskaźnik znajomości wspomaganej 32 marek elektronarzędzi
  • wskaźnik Net Promoter Score dla wybranych marek elektronarzędzi (znajomość wspomagana powyżej 5%)
  • wskaźnik BCMM Omnibud Brand Index dla wybranych marek elektronarzędzi (znajomość wspomagana powyżej 5%)

Marki elektronarzędzi obecne w raporcie (znajomość wspomagana): AEG, Black + Decker, Bosch, CAT, Celma, DeWALT, Dexter, Einhell, Erbauer, Festool, Graphite, Hilti, Hikoki, Kaltmann, Lux Tools, Makita, MacAllister, Metabo, Milwaukee, MSW Motor Technics, Parkside, Performance Power, Rawlplug, Ryobi, Scheppach, Stalco, Stanley, Stihl, Sthor, Trotec, Worx, Yato.

Badanie zrealizowane zostało w kwietniu 2023 roku techniką ankiety internetowej CAWI na reprezentatywnej próbie N=1075 kobiet i mężczyzn w wieku 18 lat i więcej. Dobór próby prowadzony był metodą kwotową, kontrolowaną ze względu na płeć, wiek i wielkość miejscowości zamieszkania. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji pełnoletnich Polaków.

 ​​

Zapytaj o cenę

BCMM Omnibud Brand Index – kabiny prysznicowe 2023

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 04/04/2023

Raport zawiera dane dotyczące znajomości spontanicznej i wspomaganej marek kabin prysznicowych wśród dorosłych mieszkańców Polski oraz informacje na temat skłonności konsumentów do rekomendacji marek kabin swoim znajomym (metoda Net Promoter Score). Poziom znajomości i rekomendacji wybranych marek posłużył do zbudowania sumarycznego wskaźnika BCMM Omnibud Brand Index, na podstawie którego stworzono ranking marek kabin prysznicowych.

W szczególności raport obejmuje:

  • wskaźnik znajomości spontanicznej 84 marek kabin prysznicowych
  • wskaźnik znajomości wspomaganej 31 marek kabin prysznicowych
  • wskaźnik Net Promoter Score dla wybranych marek kabin prysznicowych (znajomość wspomagana powyżej 5%)
  • wskaźnik BCMM Omnibud Brand Index dla wybranych marek kabin prysznicowych (znajomość wspomagana powyżej 5%)

Marki kabin prysznicowych obecne w raporcie (znajomość wspomagana): Aquante, Atrium, Besco, Cersanit, Deante, Durasan, Huppe, Hydrosan, Ideal Standard, Invena, Iridum, Kabi, Kermi, Kerra, KFA Armatura, Koło, Liveno, Mexen, New Trendy, Novellini, Oltens, Omnires, Radaway, Ravak, Rea, Roca, Sanplast, SanSwiss, Savana, Sea-Horse, Wellneo.

Badanie zrealizowane zostało w marcu 2023 roku techniką ankiety internetowej CAWI na reprezentatywnej próbie N=1058 kobiet i mężczyzn w wieku 18 lat i więcej. Dobór próby prowadzony był metodą kwotową, kontrolowaną ze względu na płeć, wiek i wielkość miejscowości zamieszkania. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji pełnoletnich Polaków.

Zapytaj o cenę